duminică, 9 mai 2010

Artişti HANDMADE

Hei! Sunt Cris. Nu ştiu câţi dintre voi mă ştiţi, dar am participat cu Dede la târgul de handmade din Arad (1-3 Aprilie 2010).
Astazi am avut norocul de a putea sta de vorbă cu meşterul popular Copil Dumitru.
În scurtul ¨interviu¨ care mi-a fost acordat am aflat de câteva produse HANDMADE pe care acesta le confecţioneaza.
Sticlele, sticluţele, vasele din lut, scrumierele, opincuţele şi tablourile care sunt ornate sau umplute cu condimente sau diverse seminţe.
¨Aşa cum seminţele rodesc, aşa va rodi şi viaţa voastra¨ ne spune artistul ca fiind o scurta semnificaţie a ¨sporului casei, rodul pământului¨, categorie din care fac parte elementele decorative de mai sus.
Simbolurile tradiţionale încrestate pe linguri, vase, platouri, furci de tors, şi chiar ouă din lemn, fac furori la târguri pe lângă căsuţele din lemn confecţionate din acelaşi material.
În luna martie, senzaţia a fost făcută de către mărţişoarele pe lemn şi de cele din flori uscate şi pietre pe material textil.
Din pacate, timpul nu ne-a mai permis să vorbim mai mult, aşa că vă propun să ne urmăriti blogul pentru a citi şi alte interviuri cu alţi artişti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu